Se încarcă...

Informații

Contact

Ne puteți contacta prin email,
info@gamers.ro

Facebook:
https://www.facebook.com/gamers.rou

si prin telefon,

Stimați clienți, serviciul telefonic nu este disponibil. Ne puteți contacta prin email sau Messenger.

Multumim pentru intalegere! 



Informații despre comandă

Orice Produs si/sau Serviciu prezentat pe Site este disponibil pentru achizitionare doar in limita stocului existent.

Efectuarea unei Comenzi pe Site este permisa Clientilor sau Utilizatorilor, detinatori ai unui Cont activ sau fara inregistrare, prin plasarea unei comenzi direct pe site.

Clientul sau Utilizatorul poate efectua Comenzi pe Site, prin adaugarea Produselor dorite in cosul de cumparaturi. Comanda va fi finalizata prin completarea tuturor datelor solicitate de vanzator si , dupa caz, efectuarea platii prin una dintre modalitatile indicate pe Site.

Odata adaugat in cosul de cumparaturi, un Produs va fi disponibil pentru achizitie atata timp cat acesta va exista in stoc. Simpla adaugare a unui Produs in cosul de cumparaturi, in lipsa finalizarii Comenzii, nu atrage dupa sine inregistrarea Comenzii si implicit nici indisponibilizarea Produsului din stocurile existente ale Vanzator.

Pentru Produsul dorit, se selecteaza butonul “Adauga in cos”. Se va deschide o noua pagina, cu confirmarea succesului operatiunii. Din aceasta pagina ai optiunea sa continui cumparaturile in magazinul online sau sa finalizezi comanda. (Trimitere comanda)

Plasare comanda

Pasul 1: Clientul selecteaza modalitatea de preluare a produselor comandate:

Livrare prin curier

Pasul 2: Clientul selecteaza modalitatea de plata

Plată în numerar sau cu cardul la curier

Pasul 3 : Introducere date – campurile sunt obligatorii* Numele complet/adresa de email / numar de telefon/ Altele, mesaje către noi (Ex.: anunţaţi portarul)

Pasul 4 : Date de livrare * Cod postal/ Localitate /Adresă /Număr /Altele (scară, etaj, apartament, interfon, etc ) .

Pasul 5: Se bifeaza daca este cazul: Datele de facturare coincid cu cele de livrare

Pasul 6 : Date de facturare * Cod postal/ Localitate /Adresă /Număr /Altele (scară, etaj, apartament, interfon, etc ) Date firmă: Denumire firmă /CIF (EU VAT)/Numar inregistrare registrul comertului.

Daca clientul are deja cont se autentifica in cont cu adresa de e-mail si parola cu care s-a inregistrat. Datele de facturare vor fi in acest caz deja completate.

Daca este client nou si nu are inca un cont urmeaza pasii de la sectiunea de mai sus Creare cont.

Pasul 7: Ultimul pas este esential si priveste acceptarea Termenilor si conditiilor Vanzatorului. Fara citirea si confirmarea, prin bifare, a acceptarii acestora, Vanzatorul nu va putea sa confirme si sa onoreze comanda. De asemenea ,clientul are posibilitatea sa se aboneze la Newsletter, daca doreste sa fie la curent cu cele mai noi oferte si produse ale vanzatorului . daca accepta , prin bifare expresa , primirea unor astfel de informatii.

Confirmare comanda

Dupa parcurgerea acestor pasi, comanda este finalizata prin apasarea butonului “Trimite comanda”.

Clientul va primi un mail de informare prin care I se aduce la cunostina ca s-a inregistrat comanda si aceasta va fi procesata. Prima notificare primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Ulterior clientul va primi un mail de confirmare a comenzii cu informatii despre comanda si informarea ca va primi un mail cand se trimite coletul. La data trimiterii coletului clientul primeste un nou mail cu cod AWB - numar de urmarire a comenzii.

Livrare

Livrarea se face prin curier cu plata ramburs in numerar sau card.

Taxa standard de livrare standard este de 19,5 lei .

Termenul uzual de livrare este de 1-5 zile lucratoare. Zilele lucratoare sunt de luni pana sambata inclusiv, cu exceptia sarbatorilor legale. Termenul se socoteste de la data confirmarii comenzii.

In perioada sarbatorilor de iarna, a campaniei de Black Friday sau in situatii cu caracter extraordinar (precipitatii abundente, cai de acces impracticabile, temperaturi extreme etc.),Vanzatorul  isi rezerva dreptul de a prelungi termenul uzual de livrare. Termenul maxim de livrare nu va depasi 15 zile calendaristice de la data comenzii online .

Se fac livrari de luni pana vineri, intre orele 09:00-17:00. Nu se fac livrari sambata si duminca si in zilele de sarbatori legale, decat in situatii exceptionale.

In ziua prevazuta pentru livrare, clientul va fi notificat telefonic sau prin SMS de compania de curierat despre intervalul programat pentru livrarile din zona sa. Aceasta notificare va cuprinde si un numar de telefon de contact al curierului. Daca nu a putut sa receptioneze coletul si livrarea nu s-a putut efectua in ziua respectiva, curierul va face o a doua incercare de livrare in ziua urmatoare. In cazul in care livrarea nu a putut fi efectuata nici la a doua incercare, coletul va fi redirectionat catre Vanzator .

Clientul va primi pe adresa sa de email, atat de la Vanzator cat si de la curier , la data transmiterii comenzii, informari cu toate datele necesare urmaririi coletului.

Clientul/Utilizatorul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar în care Curierul îl anunță că livrează Comanda, în caz contrar urmând a suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar în care se livrează Comanda va putea fi modificat doar cu acordul Curierului.

  • La solicitarea Curierului, Clientul/Utilizatorul va face dovada identității sale și va comunica numărul de Comandă atribuit de către Vânzător.

  • În cazul în care Clientul/Utilizatorul se află în imposibilitatea recepționării Comenzii în mod personal, Comanda va fi lăsată la adresa precizată doar unei persoane cu vârsta mai mare de 18 ani și doar în cazul comunicării prealabile către Curier a numărului Comenzii.

  • Nicio cerere de livrare a unei Comenzi nu va putea fi onorată dacă Clientul/Utilizatorul nu îndeplinește condițiile de mai sus.

  • În cazul livrării la locul de muncă al Clientului/Utilizatorului, dacă Curierul nu poate avea acces în incinta imobilului respectiv, Clientul/Utilizatorul trebuie să se asigure că poate recepționa Comanda.

  • Livrarea se consideră a fi îndeplinită de către Vanzator la momentul predării Produselor Comandate către Client/Utilizator. Proprietatea asupra Produselor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii de Client, in locatia indicata in Comanda.
    In acest context, prin livrare se intelege semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier, AWB in cazul livrarilor prin curier, la adresa Clientului.

Returul produselor

Potrivit legislatiei in vigoare privind comertul electronic, Clientul isi poate exercita dreptul de retragere din Contract in termen de 14 (paisprezece) zile calendaristice de la livrarea Produselor, fara a suporta alte costuri decât cele de livrare. In acest interval de timp Produsele cumparate de Client de la vanzator  pot fi returnate, fara sa fie nevoie de precizarea unor motive de retur, iar sumele platite vor fi rambursate.

Pentru a usura procesul de retur si a asigura rapiditatea acestuia, Vanzatorul pune la dispozitia Clientului facilitatea de a completa si trimite un formular de retur  model pe site prevazut  in anexa la Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2014. In partea de sus a formularului, va rugam bifati casuta corespunzatoare, 

Pentru initierea procesului de retur, va rugam sa ne trimiteti acest formular completat, pe email info@gamers.ro, pentru a fi informat legat de conditii si de pasii de urmat. Va rugam nu trimiteti coletele la adresa sediului social.
In cazul in care clientul apeleaza la formularul de retur in termenul prevazut si va expedia produsele acesta ia la cunostinta si este de accord ca va trebui sa suporte costul returnarii produselor.

In cazul in care Comanda a fost deja achitata, iar Clientul solicita retragerea din Contract in cadrul termenului legal, vanzatorul va rambursa contravaloarea acesteia in termen de maximum 14 (paisprezece) zile de la data la care Clientul a informat  vanzatorul cu privire la decizia de retragere din Contract si transmiterea Formularului de retur produse  completat si semnat, prin mail la adresa de email  info@gamers.ro . Daca foloseste aceasta optiune, Vanzatorul va transmite prin e-mail confirmarea de primire a  formularului  de returnare si conditiile de retur .

Contravaloarea Comenzii va fi rambursata  in contul indicat de catre Client in formularul de retur.
Produsele pot fi returnate prin preluare de catre un curier, din locatia unde se gaseste produsul indicata in formularul de retur, prin intermediul curierului rapid indicat de acesta, in speta Fan Courier. Orice alta metoda de transport este suportata de catre client expeditor.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a amana aceasta rambursare pana la data returnarii efective a produslui/Produselor de Client, cand va/vor ajunge in depozitul Vanzatorului si putea evalua corespunzator starea acestora conform prezentului capitol.

Produsul trebuie sa fie returnat in aceeasi stare in care a fost cumparat sau livrat. Este necesar ca produsul returnat sa aiba toate componentele, accesoriile si eventualele cadouri de care acesta a fost insotit la cumparare, inclusiv manuale de utilizare sau certificate de garantie.

Produsul nu trebuie sa fie protejat de parole, coduri sau mijloace biometrice de autentificare. Clientul trebuie sa se asigure in prealabil ca a sters orice setari personalizate si a dezactivat orice conturi pe care le-a definit, astfel incat produsul sa nu contina date cu caracter personal si sa poata fi adus la starea initiala (din fabricatie).

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a retine din sumele rambursate Clientului valoarea care rezulta din diminuarea valorii Produselor in urma manipularii acestora de catre Client, in cazul in care aceste manipulari sunt altele decat cele strict necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si a functionalitatii Produselor.

Clientul/cumparatorul/utilizatorul ia la cunostinta ca sunt acceptate la retur produsele cumparate de pe site  gamers.ro, cu urmatoarele exceptii:

  1. produsele vandute sigilate din motive de igiena sau protectie a sanatatii si care sunt prezentate desigilate pentru retur, indiferent daca acestea au fost sau nu utilizate dupa desigilare ( casti in ear etc );

  2. folii de protectie pentru ecrane (telefoane, tablete, eBook readere, laptop etc.) care au fost deja utilizate;

  3. produse de pe care au fost dezinstalate sistemele de operare sau alte programe software existente la cumparare sau daca produsele au licente OEM activate;

  4. produse marca Apple (iPhone, iPad, iPod, MacBook etc.) al caror software a fost activat dupa cumparare;

  5. inregistrari audio, inregistrari video si licente software care au fost vandute sigilate si care se prezinta desigilate pentru retur;

  6. pachete care contin console si jocuri, daca jocurile au fost desigilate;

  7. continut sau acces la continut digital care nu este livrat pe un suport material si care a fost accesat si folosit;.

Pentru aceste tipuri de produse nu exista un drept de retragere conform art. 16 din OUG 34/2014.

Daca Produsul  este returnat intr-o stare in care nu mai poate fi vandut ca si nou (ambalaj deschis, software activat ,  accesorii lipsa, deteriorate, ce prezinta urme de uzură , pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc.)  etc), Vanztorul isi  rezerva dreptul de a solicita o taxa pentru readucerea in stadiul initial, dupa caz,sau pentru a acoperi diferenta de pret rezultata din vanzarea produsului ca  second hand sau, la solicitarea Cumparatorului, va reexpedia Produsul , cheltuielile de livrare fiind suportate de catre Client/Cumparator.

Accesoriile (manuale de utilizare, CD-uri, cabluri etc.) aflate în cutia Produselor precum și ambalajul original al acestuia fac parte integrantă din Produs .  Ca urmare, Cumparatorul are obligatia atunci cand isi exercita dreptul de retragere din contract sa il returneze in ambalajul original nedeteriorat, protejat prin înfoliere cu folie pentru ambalat din plastic stretch sau ambalat în cutie din carton (fără etichete lipite pe acesta, fără tăieturi, rupturi etc.) și împreună cu toate accesoriile acestuia.

Orice diminuare a valorii Produselor rezultata din nerespectarea prevederilor prezentului capitol  sau din manipularea acestora altele decât cele necesare pentru determinarea naturii, calităților și funcționării acestora este in responsabilitatea clientului /Cumparatorului.

In conformitate cu prevederile OUG nr. 34 din 2014. Produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau de folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice sau electrice, produsele carora le lipsesc componente sau accesorii , ambalaj deschis, software activat,  accesorii lipsa, deteriorate, ce prezinta urme de uzură, pete, zgârieturi, îndoituri, fisuri, lovituri etc. vor fi acceptate la retur doar cu diminuarea valorii initiale din momentul cumpararii (valoarea de depreciere poate fi cuprinsa intre 10% si 95%), Contravaloarea taxei de diminuare va fi comunicata catre Cumparatorului la receptionarea Bunurilor returnate.

Date firmă:

Konzolvilág Kft.
1134 Budapest, Váci út 51/A.
Ungaria
CODUL UNIC DE IDENTIFICARE: HU25016909
Numar de inmatriculare la Registrul Comertului: 01-09-194948